Ajankohtaista

Aika: 31.3.2012 klo 06:00 Järjestämme matkan Helsingin Messukeskukseen OmaKoti-, OmaMökki-, OmaPiha-, TeeSeItse ja Sisusta-messuille 31.3. Linja-auto lähtee Kososen tallilta Kerimäeltä klo 06. Klo 06.10 Haapakallio, 06.20 Prisman pys., 06.35 linja-autoas., 06.50 Kallislahti, 07.05 Hiismäki, 07.35 Juva ABC... Lisätietoja aikataulusta www.matka-kosonen.fi Matkan hinta 40€. Yhdistys tarjoaa jäsenilleen kahvin ja suolaista palaa Kuortissa ja messulipun. Ilmoittautumiset 18.3. mennessä Riitalle tai Annelle. Tervetuloa!
Kevätkokous (9.3.2012)
Yhdistyksen kevätkokous Teatteriravintola Ofeliassa pe 9.3. klo 17.30. Yhdistys tarjoaa kahvit ja suolaisen kahvileivän. Kokouksen jälkeen katsomme farssin Koukussa. Teatterilippu jäsenille 15€, seuralaisille 20€. Ilmoittautuminen Annelle tai Riitalle 4.3. mennessä. Tervetuloa!
Erilainen liikuntapäivä Tanhuvaarassa. Monenlaista liikuntaa seinäkiipeilystä kuntonyrkkeilyyn, jättipallojumpasta kahvakuulajumppaan... Uintimahdollisuus klo 16-18, 3€, ei kuulu liikuntapäivän hintaan. Yhdistys tarjoaa lounaan jäsenilleen. Liikuntapäivän hinta 15€. Ilmottautumiset 29.1. mennessä Riitalle tai Annelle. Lisätietoa www.tapahtuma2012.nettiorg.fi Tervetuloa!
Leivotaan yhdessä (26.1.2012)
Leivontailta Mertalan koululla
Syyskokous ti 29.11. klo 17.30 Wanhan Kasinon Terassilla. Yhdistys tarjoaa kahvit ja osan konserttilipusta. Lipun hinnaksi jää 10 €. Ilmoittautuminen Riitalle tai Annelle 30.10. mennessä. Tervetuloa!
Teemme retken Kauneus- ja terveysmessuille Helsingin Messukeskukseen la 22.10. 2011. Samalla lipulla näet myös hius-, kello- ja korumessut. Matkan hinta 35€. Yhdistys tarjoaa jäsenilleen messulipun ja Kuortissa kahvit ja suolaisen välipalan. Lähtö Kerimäeltä Kososen linja-autoliikkeeltä klo 06.15, Prisma Sln 06.35, linja-auto as. 06.50, Hiismäki 07.20, Juva ABC 07.40. Ilmoittautumiset Riitalle tai Annelle 25.9. mennessä. Tervetuloa mukaan matkalle!
Keliakia-ensitietopäivä järjestetään Savonlinnan Keskussairaalassa ke 21.9. klo 12-16 F-talon 5.krs. Lisätietoja rav.suunnittelija Minttu Niemi, SKS, puh. 044-417 3223 tai minttu.niemi@isshp.fi. Tervetuloa!
Vs. aluevastaava, TtK Elina Järvelä ja yhdistyksemme jäsenet esittelevät gluteenittomia tuotteita pe 9.9. 2011 Savonlinnan Prismassa klo 11-17 ja K-Supermarket Mertalassa klo 15-17. Tervetuloa tutustumaan!
Kokoonnumme Harjun Portilla Tuunaansalmessa la 13.8. klo 10.30, josta kävelemme puulajipuiston läpi Karjalan Kalloille laavulle. Yhdistys tarjoaa letut ja makkarat. Tervetuloa!
Olemme avanneet uudet kotisivut, tervetuloa
RSS ATOM