Ajankohtaista

Sääntömääräinen syyskokous Wanhan Kasinon Verannalla klo 17.30. Kokouksen jälkeen katsomme näytelmän "Lisää saikkua, kiitos!" klo 19. Yhdistys tarjoaa osan lipun hinnasta ja väliaika kahvitarjoilun. Omakustannus jäsenelle 25e, avec normaali lipun hinta. Ilm. 31.10. mennessä Jukalle tai Annelle.
Yhteinen retki-/virkistyspäivä Lustossa la 21.9. alkaen klo 10. Tutustumme Luston näyttelyyn. lounastamme ja sään salliessa ulkoilemma lounaan jälkeen. Yhdistys tarjoaa jäsenille ko. tapahtumaan. Matkustus yhteiskyydeillä tai junalla. Ilm. viimeistään su 15.9. mennessä Jukalle tai Annelle.
Tervetuloa mukaan messumatkalle la 6.4. alkaen klo 05.50 Kerimäeltä Kososen tallilta. Savonlinnan linja-auto asemalta klo 06.30. Matkan varrelta myös pääsee kyytiin. Yhdistys tarjoaa osan hinnasta ja taukokahvit karjalanpiirakalla Kuortissa. Jäsenen omavastuu matkasta 20e. Ilmoittaudu mukaan 30.3. mennessä Annelle sähköpostilla annetaina18@gmail.com tai Jukalle. Tervetuloa mukaan matkalle!
Leivonta ilta (28.3.2019)
Leivomme jälleen gluteenitonta yhdessä to 28.3.2019 klo 17 Mertalan koulun kotitalousluokassa. Jäsenille maksuton. Ilm. Annelle sähköpostilla 24.3. mennessä. Tervetuloa!
Syyskokous (9.11.2018)
Tervetuloa sääntömääräiseen syyskokoukseen pe 09.11. klo 17.30 Ravintola Savon Hoviin Karjalantie 11, Savonlinna. Yhdistys tarjoaa päivällisen. Ilm. 5.11. mennessä Jukalle tai Annelle Tervetuloa!
Menemme virkistäytymään Jävisydämeen la 20.10. klo 09 lähtien kimppakyydeillä. Yhdistys tarjoaa jäsenelle lipun kylpylään ja lounaan. Ilm. viim. 15.10.
Siunattu Hulluus (16.7.2018)
Menemme ma 16.7. klo 19 katsomaan Myllyteatterin Siunattu hulluus Kasinon saaren kesäteatteriin. Lippu jäsenelle 15e ja ei jäs. 20e. Ilm. viim. su 15.7. Jukalle tai Annelle. Tervetuloa!
Matkaamme la 27.4. Helsingin Messukeskukseen Lautasella 2018 - erikoisruokavalio messuille. Lähtö klo 06 Kososen talleilta Kerimäeltä. Aikataulu tarkentuu myöhemmin. Tauko Kuortissa. Matka ja lippu yht. 25e. Sitovat ilm. 14.4. mennessä Jukalle tai Annelle. Tervetuloa mukaan!
Kokouksen aloitamme lounaalla klo 12 P.Kylliäisessä, Olavink. 15. Kokouksen jälkeen siirrymme Kisalinnaan nauttimaan musiikkinäytelmästä Harmony Sisters -Hymyillen klo 14. Hinta jäsenelle yht. 20e, avec (ei jäsen) 30e. Ilmoittautumiset viim. 25.2. Jukalle tai Annelle. Tervetuloa!
Leivotaan yhdessä (12.2.2018)
Leivomme yhdessä "pientä suolaista" aluesiht. Eliisa Gischenin opastuksella. Jäsenhinta 5e. Ilm. Jukalle tai Annelle 4.2. mennessä. Tervetuloa!
RSS ATOM