Ajankohtaista

Virkistysmatka yhdessä Pohjois-Savon ja Keski-Suomen keliakiayhdistysten kanssa Hyrsylänmutkaan Aira Samulinin vieraaksi. Lahti, Hyrsylän Mutka, Lohja, Lempäälä Pe 24.4. - su 26.4. kevätmatka E.Ahosen bussilla. Vierailemme Vuohelan leipomon puodissa, Aira Samulinin Hyrsylän Mutkassa ja Lempäälän Ilona leipomon kahvila-myymälässä. Pe 24.4.: Klo 16:20 Varkaus ABC-piha - 18:30 Jyväskylä matkakeskus, josta jatkamme Lahteen. Yövymme Lahdessa Scandic Lahti City-hotellissa. La 25.4. aamulla klo 10:30 lähdemme Vuohelan Puoti leipomomyymälään ostoksille. Hyvinkään ABC-asemalla nautimme lounaan. Klo 15:00 alkaen tutustuminen Aira Samulinin Hyrsylän Mutkaan. Jatkamme Karjalohjalle, jossa majoitumme n. klo 17:00 Lohjan Spa & Resort -hotelliin. Elämyskylpylään tutustuminen ja päivällinen hotellilla. Su 26.4. n. klo 9:00 lähtö hotellilta Lempäälään, jossa ostosmahdollisuus Ilona leipomon kahvila-myymälässä n. klo 11:15-12:15. Kotimatkalla lounastauko Keljonkankaan ABC-asemalla. Kotipaikkakunnille Varkauden, Kuopion ja Iisalmen seudulle saavumme n. klo 16:45-19:00. Hinta: 220€/jäsen, 257€/ei-jäsen. Lapset lisävuoteella kahden aikuisen kanssa: 130€/lapsi alle 13v., 160€/lapsi yli 13v. Hinnat sisältävät: bussimatkat, majoitukset 2hh, aamiaiset, elämyskylpylä ja päivällinen Lohjan Spa&Resort, lounaat la ja su, pääsymaksu ja pullakahvit Hyrsylän Mutkassa. 1hh lisämaksu 74€. Ilm. Hannu Litjalle su 15.3. mennessä. Hannu.Litja@gmail.com tai p. 040 539 9362. Maksu tilille FI26 5068 0620 2436 24, viitenro 3667.
Leivonta peruttu (19.3.2020)
Leivomme yhdessä to 19.3. klo 17 alkaen Meratalan koulun opetuskeittiössä Pääsiäisteemalla. Ilm. viim. 15.3. Tervetuloa!
Sääntömääräinen vuosikokous Hotelli Hospitzissa to 12.3. klo 18.30. Iltapala tarjoilu. Ilmoittautumiset Jukalle tai Annelle 5.3. mennessä. Tervetuloa!
Sääntömääräinen syyskokous Wanhan Kasinon Verannalla klo 17.30. Kokouksen jälkeen katsomme näytelmän "Lisää saikkua, kiitos!" klo 19. Yhdistys tarjoaa osan lipun hinnasta ja väliaika kahvitarjoilun. Omakustannus jäsenelle 25e, avec normaali lipun hinta. Ilm. 31.10. mennessä Jukalle tai Annelle.
Yhteinen retki-/virkistyspäivä Lustossa la 21.9. alkaen klo 10. Tutustumme Luston näyttelyyn. lounastamme ja sään salliessa ulkoilemma lounaan jälkeen. Yhdistys tarjoaa jäsenille ko. tapahtumaan. Matkustus yhteiskyydeillä tai junalla. Ilm. viimeistään su 15.9. mennessä Jukalle tai Annelle.
Tervetuloa mukaan messumatkalle la 6.4. alkaen klo 05.50 Kerimäeltä Kososen tallilta. Savonlinnan linja-auto asemalta klo 06.30. Matkan varrelta myös pääsee kyytiin. Yhdistys tarjoaa osan hinnasta ja taukokahvit karjalanpiirakalla Kuortissa. Jäsenen omavastuu matkasta 20e. Ilmoittaudu mukaan 30.3. mennessä Annelle sähköpostilla annetaina18@gmail.com tai Jukalle. Tervetuloa mukaan matkalle!
Leivonta ilta (28.3.2019)
Leivomme jälleen gluteenitonta yhdessä to 28.3.2019 klo 17 Mertalan koulun kotitalousluokassa. Jäsenille maksuton. Ilm. Annelle sähköpostilla 24.3. mennessä. Tervetuloa!
Syyskokous (9.11.2018)
Tervetuloa sääntömääräiseen syyskokoukseen pe 09.11. klo 17.30 Ravintola Savon Hoviin Karjalantie 11, Savonlinna. Yhdistys tarjoaa päivällisen. Ilm. 5.11. mennessä Jukalle tai Annelle Tervetuloa!
Menemme virkistäytymään Jävisydämeen la 20.10. klo 09 lähtien kimppakyydeillä. Yhdistys tarjoaa jäsenelle lipun kylpylään ja lounaan. Ilm. viim. 15.10.
Siunattu Hulluus (16.7.2018)
Menemme ma 16.7. klo 19 katsomaan Myllyteatterin Siunattu hulluus Kasinon saaren kesäteatteriin. Lippu jäsenelle 15e ja ei jäs. 20e. Ilm. viim. su 15.7. Jukalle tai Annelle. Tervetuloa!
RSS ATOM