Ajankohtaista

Keliakiaa sairastaville lapsille ja nuorille sekä heidän läheisilleen tarkoitettu virkistyspäivä. Yhdistys tarjoaa jäsenilleen lipun ja lounaan rav. Paviljongissa (lapsi/nuori + 1 huoltaja). Tervetuloa viettämään yhteistä virkistyspäivää. Lisätietoja ja ilm. 31.7. mennessä Jukka 050 541 3788 tai Anne 050 350 1006.
Tervetuloa tekemään ja keskustelemaan gluteenittomasta ruoan laitosta Kerimäen srk kodilla. Maa- ja kotital.naisten ruoka-asiantuntija Mervi Kukkonen opastaa.
Kevätkokous (12.3.2017)
Ensitietopäivä Savonlinnan Keskussairaalan C-salissa, Keskussairaalantie 6. Luennoitsijoina mm. sisätautien erik.lääkäri, ravitsemusterapeutti ja psykologi. Lisäksi paikalla Keliakialiiton ja paikall.yhdistyksen edustaja. Ilmoittautumiset 13.1. mennessä Jonna Alhoselle 044-4173575 tai Minttu Niemelle 044-4173223 tai sähköpostilla etunimi.sukunimi@isshp.fi Tervetuloa!
Leivomme Mertalan koulun opetuskeittiössä ke 1.2. klo 17 alkaen aluevastaava Henna Lehikoisen opastuksella, teemalla "Kevyttä joulun jälkeen". Ilmoittautumiset Riitalle tai Annelle ke 25.1. mennessä. Tervetuloa!
Teemme matkan Tampereelle Gluteeniton elämä-messuille pe 25-26.11. Lähtö Savonlinnan linja-autoasemalta pe 25.11. klo 13. Menemme Johanna Kurkelan juhlakonserttiin hotelliin majoittumisen jälkeen. Launatain messujen jälkeen lähdemme kotimatkalle. Yhdistys tarjoaa matkan ja la messulipun. Jäsenen omavastuu hotelliyöpyminen 115e/2 h huone, konserttilippu 31e ja ruokailut. Ilmoittautumiset viim. 30.10. Riitalle tai Annelle. Tervetuloa!
Sääntömääräinen syyskokous Paviljongilla la 12.11. 2016 klo 13. Lounas seisovasta pöydästä. Jäsenen omavastuu 5e. Ilm. viimeistään 6.11. Riitalle tai Annelle. Lämpimästi tervetuloa!
Pop Up kahvila (27.8.2016)
Tervetuloa kahvittelemaan ja maistamaan uusia leivoskilpailun voittajaleivoksia. Sateen sattuessa ilm. muun paikan.
Kesäteatteri (7.7.2016)
Menemme yhteiskyydein katsomaan Parikan Päreiden komediaa Ei meidän äiti Parikkalan kesäteatteriin to 7.7.2016 klo 18.30. Lähtö Savonlinnasta klo 17. Yhdistys tarjoaa väliaikakahvit. Jäsenenhinta 12e. Ilm. Riitalle tai Annelle 22.6. mennessä.
RSS ATOM