Syyskokous (9.11.2018)
Tervetuloa sääntömääräiseen syyskokoukseen pe 09.11. klo 17.30 Ravintola Savon Hoviin Karjalantie 11, Savonlinna. Yhdistys tarjoaa päivällisen. Ilm. 5.11. mennessä Jukalle tai Annelle Tervetuloa!
Menemme virkistäytymään Jävisydämeen la 20.10. klo 09 lähtien kimppakyydeillä. Yhdistys tarjoaa jäsenelle lipun kylpylään ja lounaan. Ilm. viim. 15.10.
Siunattu Hulluus (16.7.2018)
Menemme ma 16.7. klo 19 katsomaan Myllyteatterin Siunattu hulluus Kasinon saaren kesäteatteriin. Lippu jäsenelle 15e ja ei jäs. 20e. Ilm. viim. su 15.7. Jukalle tai Annelle. Tervetuloa!
Matkaamme la 27.4. Helsingin Messukeskukseen Lautasella 2018 - erikoisruokavalio messuille. Lähtö klo 06 Kososen talleilta Kerimäeltä. Aikataulu tarkentuu myöhemmin. Tauko Kuortissa. Matka ja lippu yht. 25e. Sitovat ilm. 14.4. mennessä Jukalle tai Annelle. Tervetuloa mukaan!
Kokouksen aloitamme lounaalla klo 12 P.Kylliäisessä, Olavink. 15. Kokouksen jälkeen siirrymme Kisalinnaan nauttimaan musiikkinäytelmästä Harmony Sisters -Hymyillen klo 14. Hinta jäsenelle yht. 20e, avec (ei jäsen) 30e. Ilmoittautumiset viim. 25.2. Jukalle tai Annelle. Tervetuloa!
Leivotaan yhdessä (12.2.2018)
Leivomme yhdessä "pientä suolaista" aluesiht. Eliisa Gischenin opastuksella. Jäsenhinta 5e. Ilm. Jukalle tai Annelle 4.2. mennessä. Tervetuloa!
Paikka: Savonlinnan keilahalli Keilausilta yhdessä ke 31.1. klo 17-18.30. Yhdistys tarjoaa sen jälkeen iltapalaa P.Kylliäisessä. Jäsenelle ilmainen. Ilm. Jukalle tai Annelle viim. 28.1. mennessä. Tervetuloa!
Leivotaan yhdessä (22.11.2017)
Leivonta ilta Mertalan koulun opetuskeittiössä ke 22.11. klo 17. Mukana aluevastaava Eliisa Girsen. Jäsenhinta 5e. Ilm. 15.11. mennessä. Tervetuloa!
Tervetuloa sääntömääräiseen syyskokoukseen la 11.11.2017 klo 14 Kahvila Saimaan, Linnankatu 11. Kahvitarjoilu. Lämpimästi tervetuloa! Ilmoittautumiset 6.11. mennessä Jukalle 050 541 3788 tai Annelle annetaina18@gmail.com tai 050 350 1006
Keliakiaa sairastaville lapsille ja nuorille sekä heidän läheisilleen tarkoitettu virkistyspäivä. Yhdistys tarjoaa jäsenilleen lipun ja lounaan rav. Paviljongissa (lapsi/nuori + 1 huoltaja). Tervetuloa viettämään yhteistä virkistyspäivää. Lisätietoja ja ilm. 31.7. mennessä Jukka 050 541 3788 tai Anne 050 350 1006.
RSS ATOM